2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
گوشی دوسیمکارته مدل نوکیا 108 با امکان تغییر صدا

گوشی دوسیمکارته مدل نوکیا 108 با امکان تغییر صدا

گوشی دوسیمکارته نوکیا 108 با امکان تغییر صدای شما

قابلیت استفاده از دو سیمکارت همزمان

قابلیت نصب مموری , دارای دوربین عکاسی و فیلم برداری و بلوتوث

با قابلیت پشتیبانی از منوی فارسی و قابلیت نگهداری شارژ باطری بالا

آنتن دهی فوق الــعــاده خــــوب ، حـــتـــی در محــــل هــــای کمبـــود سیــــگنال !

http://hamkaran.net/upload/uc_2407.jpg

گوشی موبایل نوکیا 108 یکی از گوشی‌های سطح متوسط نوکیاست که وظایف اصلی یک گوشی تلفن همراه را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهد. قابلیت پشتیبانی این گوشی از دو سیم کارت، یک مزیت بسیار خوب برای آن محسوب می‌گردد که برای کاربرانش، مزایای زیادی را ایجاد می‌نماید.

این گوشی دارای ابعاد 110.4×47 و قطر 13.5 میلی متر است که تنها 70 گرم وزن دارد. صفحه نمایش 108، یک صفحه نمایش رنگی 1.8 اینچی است که رزولوشن 160×128 پیکسل را داراست و قادر است 65 هزار رنگ را نیز تولید نماید. یکی از قابلیت‌های خوب این گوشی، پشتیبانی آن از کارت حافظه جانبی microSD تا 32 گیگابایت است که باعث می‌گردد تا فضای بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد. در دفترچه تلفن این گوشی، می‌توان تا 500 شماره را ذخیره نمود و گزارش تماس‌ها نیز ذخیره می‌گردد.

حافظه داخلی گوشی هم 4 مگابایت است که میزان بسیار کمیست، اما با وجود کارت حافظه جانبی، دیگر مشکلی بوجود نخواهد آمد. این گوشی دارای قابلیت بلوتوث نیز برای انتقال فایل ها و داده ها می‌باشد. اما بر روی نوکیا 108، یک دوربین با کیفیت VGA وجود دارد که قادر است عکس‌هایی با رزولوشن 640×480 ثبت نماید و با کیفیت QVGA فیلم برداری کند.

http://hamkaran.net/upload/uc_2139.jpg

با این گوشی صدای خود را تغییر دهید

با کیفیت صدای بسیار عالی و طبیعی با قابلیت ساخت افکتهای زیر صدا
با امکان تغیر صدا به انواع صداهای: زن , مرد , کودک , پیرزن , پیر مرد با قابلیت تعیین حدود سنی , حتی شخصیت های کارتونی و روبوت

مثلا شما در خانه استراحت میکنید ولی با زیر صدای موتور سواری روی موتور هستید یا در رستوران , خیابان , کنار دریا و غیره

توجه: این تغییر صدا بدون نیاز به هندزفری بوده و از قسمت تنظیمات گوشی انجام میگیرد

ن گوشی با تغییر صدای پسر به دختر و بالعکس با قابلیت انتخاب رده سنی و امکان گذاشتن افکت های مختلف زیر صدا بالعکس، در هنگام برقراری ارتباط تلفنی لحظات شادی را برای شما به ارمغان می آورد.این گوشی علاوه بر اینکه قابلیت تغییر صدا را دارد به شما این امکان را می دهد تا در صورت تمایل از آن به عنوان یک گوشی معمولی دوسیمکارته نیز استفاده کنید .

همچنین این گوشی امکان ضبط صداهای تغییر یافته شما را نیز دارد.

به همراه یک ماه گارانتی تعویض

قیمت این محصول در سراسر ایران فقط : 79000 56000 تومان

http://hamkaran.net/upload/uc_2413.jpg

به هر حال این یک دوربین عالی نیست، اما وجودش از عدم وجودش بهتر است. اما باتری این گوشی را یک باتری لیتیوم یونی 950 میلی آمپر ساعتی تشکیل می دهد که با هر مرتبه شارژ، قادر خواهد بود تا 600 ساعت در حالت آماده به کار و تا 13 ساعت مکالمه ممتد را پشتیبانی نماید. از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به رادیو FM، ساعت دیجیتالی، ماشین حساب، تقویم و مبدل واحدها اشاره نمود. این گوشی در رنگ‌های مشکی، سفید، قرمز، آبی و زرد تولید شده است.

http://hamkaran.net/upload/uc_2409.jpg


Nokia 108 و Nokia 108 Dual SIM نام گوشی‌های جدید نوکیا است که علاوه بر مجهز بودن به دوربین، برای عکس و فیلم‌برداری، مجهز به درگاه microSD برای افزایش حافظه دستگاه تا سقف ۳۲ گیگابایت می‌باشند.

از دیگر مشخصات این گوشی‌های جدید می‌توان به پخش رادیو، پخش فایل‌های MP3 و بهترین ویژگی آن یعنی طول عمر باتری ۳۱ روز در حالت استندبای می‌باشد.طول عمر باتری مدل دو سیم‌کارته نیز ۲۵ روز تخمین زده می‌شود که بسیار مناسب و البته جالب توجه است.


http://hamkaran.net/upload/uc_2412.jpg

به همراه یک ماه گارانتی تعویض

قیمت این محصول در سراسر ایران فقط : 79000 56000 تومان


اما قیمت این گوشی‌ها بسیار وسوسه انگیز است. می‌توانید Nokia 108 و Nokia 108 Dual SIM را با قیمت تنها 79000 تومان خریداری نمایید. این گوشی‌ها در سه رنگ مشکی، قرمز، سفید زرد، و فیروزه‌ای عرضه می‌شوند

http://hamkaran.net/upload/uc_2408.jpg
http://hamkaran.net/upload/uc_2411.jpg

مشخصات کلی:دو سیم کارته - وزن : 70.2 گرم

امکانات: دارای امکان تغییر صدا از زن به مرد و بالعکس
صفحه نمایش:صفحه نمایش رنگی - سایز صفحه نمایش: 1.8 اینچ - دارای رزولوشن 128x160 - تراکم پیکسلی: 114 پیکسل بر اینچ - قابلیت نمایش 64 هزار رنگ
حافظه:حافظه داخلی 4 مگابایت - قابلیت نصب کارت حافظه از نوع Micro SD
شبکه های ارتباطی:بلوتوث
دوربین:VGA
صدا:فیش 3.5 میلیمتری هدفون
سایر مشخصات:رادیو - باتری 950 میلی آمپر ساعتی

مزایا:
پشتیبانی گوشی از دو سیم کارت
ابعاد مناسب
صفحه نمایش رنگی
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
صفحه کلید با حروف فارسی
وجود چراغ قوه و رادیو FM
عملکرد مناسب باتری

به همراه یک ماه گارانتی تعویض

قیمت این محصول در سراسر ایران فقط : 79000 56000 تومان


56000 تومان